Titolo: wow, che fasto!!!! Post di: tappo su Febbraio 07, 2008, 20:13:49 pm 997 turbo bianca...bellissima ed elegantissima :o :o
(http://ucl.porsche.de/ucl/graph/cars/WP0ZZZ99Z7S787484_2.jpg) (http://ucl.porsche.de/ucl/graph/cars/WP0ZZZ99Z7S787484_3.jpg) sì, ho finalmente deciso il colore 8) Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: Miki Biasion su Febbraio 07, 2008, 20:15:40 pm Molto bella davvero, anche se la coda mi lascia perplesso assai, in bianco è troppo "massiccia". A me attizza di più la GT2 però... :P
Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: tappo su Febbraio 07, 2008, 20:20:36 pm Citato da: Miki Biasion su Febbraio 07, 2008, 20:15:40 pm Molto bella davvero, anche se la coda mi lascia perplesso assai, in bianco è troppo "massiccia". la coda della 997 turbo è proprio strana di sua, molto massiccia, in qualsiasi colore la vedi :-\ Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: Miki Biasion su Febbraio 07, 2008, 20:25:57 pm Sbavare per sbavare...
(http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/gallery.nsf/0/D5275E56A705B078C12573D80033F12B/$file/Porschjosr-(37).jpg) (http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/gallery.nsf/0/1CCD09444E66CC77C12573D80033F6B6/$file/Porschjosr-(40).jpg) (http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/gallery.nsf/0/A40BB973C85D1386C12573D80033F815/$file/Porschjosr-(41).jpg) (http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/gallery.nsf/0/17760BF307EDFA8CC12573D80033CEB7/$file/Porschjosr-(14).jpg) Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: Mifune su Febbraio 07, 2008, 20:29:42 pm Citato da: tappo su Febbraio 07, 2008, 20:20:36 pm la coda della 997 turbo è proprio strana di sua, molto massiccia, in qualsiasi colore la vedi :-\ e la gemballa è proprio imbarazzante (http://www.allcarwallpapers.com/wallpapers/previews/gemballa-gtr-650-avalanche-evo-orange-black-7193.jpg) Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: Motesto su Febbraio 07, 2008, 21:09:27 pm vista gt2 bianco, fantastica.
Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: fataturbina su Febbraio 08, 2008, 19:56:22 pm oggi a Trieste girava una 911 4S arancione con i cerchi neri a 5 razze.
fantastica!! un colore che raramente si trova su una teutonica comprata nel Belpaese. e non era un metallizzato tipo la Nissan Z, era intenso!! purtroppo ero in moto e non sono riuscito ad immortalarla Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: SUBARUAIMONT su Febbraio 09, 2008, 00:38:20 am E questa?
E' stata presentata 2 anni fa al Frankfurt International Motor Show Specifications Engine V10 Power 670 hp / (492kW) at 8,100 rpm Max. torque 640 Nm (472 ft-lb) at 5,800 rpm Performance Top speed > 345 km/h (214 mph) 0 - 100 km/h (0 – 62 mph) est. 3.4 s Features Engine Stage 1 - Price: Power increase to 670 hp/640 Nm (472 ft-lb), V-max > 345 km/h (214mph) Modified intake system High flow air filters ECU recalibration New header catalytic converters New sports exhaust system with electronic programmable butterfly-valve control (available in 2 different sound levels). This cat-back performance exhaust system was developed on the dyno. The result is a power increase of 19 kW (25 hp) and a 30 Nm (22 ft-lb) increase in torque. A deep sonorous tone and a weight reduction of 18 kg (40 lb) are additional benefits of this stainless steel exhaust system. Vehicle will be tested on dynamometer. Engine Stage 2 Power increase to 715 hp/660 Nm (487 ft-lb), V-max > 355 km/h (221 mph) Modified intake system High flow air filters ECU recalibration Modified cylinder heads New exhaust headers New header catalytic converters New sports exhaust system with electronic programmable butterfly-valve control (available in 2 different sound levels). This cat-back performance exhaust system was developed on the dyno. The result is a power increase of 19 kW (25 hp) and a 30 Nm (22 ft-lb) increase in torque. A deep sonorous tone and a weight reduction of 18 kg (40 lb) are additional benefits of this stainless steel exhaust system. Vehicle will be tested on dynamometer. Engine Stage 3 Power increase to 770 hp/690 Nm (509 ft-lb), V-max > 365 km/h (227 mph) 6.0 Ltr. engine block 4 new camshafts in exchange 10 new 6.0 Ltr. pistons Modified intake system High flow air filters ECU recalibration Modified cylinder heads New exhaust headers New header catalytic converters New sports exhaust system with electronic programmable butterfly-valve control (available in 2 different sound levels). This cat-back performance exhaust system was developed on the dyno. The result is a power increase of 19 kW (25 hp) and a 30 Nm (22 ft-lb) increase in torque. A deep sonorous tone and a weight reduction of 18 kg (40 lb) are additional benefits of this stainless steel exhaust system. Vehicle will be tested on dynamometer Suspension The 3-way adjustable edo/KW Competition shock absorbers and sports suspension systems are designed for motorsports. For our 3-way adjustable shock absorbers we employ gas mono-tube shocks that are adjustable for compression and rebound (separate adjustments for low-/high- speed compression damping) and that feature a remote oil reservoir. The damping forces can be adjusted individually. Optionally we offer an electro-hydraulic nose lift system. Brakes edo competition high-performance brake pad set for ceramic rotors Wheels New wheel design: Set of 18 in. forged wheels with Michelin Pilot Sport Cup Front: 265/35 18, Rear: 345/35 18, with polished stainless steel outer rims and forged high strength aluminium inner rims Aerodynamics Carbon-fiber rear wing profile produces downforce for increased stability Titolo: Re: wow, che fasto!!!! Post di: ChB su Febbraio 11, 2008, 09:58:09 am Vista ieri, poco prima di Saint Maurice, una GT3 verde ramarro targe neocastellane, con un asse da stiro imponente ... è veramente ... indefinibile 8)
ilPistone.com | Powered by SMF 1.0.2.
© 2001-2004, Lewis Media. All Rights Reserved. |