1274 Visitatori + 0 Utenti = 1274


 calo prezzi del nuovo
 Mondo Auto (40 risp.)
 pareri motore n47d20c
 Consigli per l'acquisto (1 risp.)
 riflessioni sull'auto elettrica
 Ambiente (3558 risp.)
 fiat grande panda
 Mondo Auto (6 risp.)
 ia o "prontezza" del gui...
 Mondo Auto (7 risp.)
 new entry: hyundai tucson crdi mhe...
 Mondo Auto (24 risp.)
 auto nuova - giulia veloce 280cv
 Mondo Auto (12 risp.)
 nuovo codice della strada
 Altre news... (71 risp.)
 fenomeno pressione gomme col fredd...
 Tecnica (6 risp.)
 raven
 Presentazioni e censimento (53 risp.)
 v8, check engine e tappo serbatoio
 Service (9 risp.)
 giulietta 1.8 tbi quadrofoglio ver...
 Vendo (14 risp.)
 volkswagen valuta la chiusura di s...
 Mondo Auto (221 risp.)
 cambiamenti climatici
 Ambiente (227 risp.)
 nuovo rottame
 Auto d'epoca (6 risp.)
 fenomeno del giorno
 Archivio media (2527 risp.)
 domande su wallbox
 Mondo Auto (123 risp.)
 sostituzione candele : ogni quanto...
 Service (13 risp.)
 leclerc peggio dei neopatentati
 Mondo Auto (22 risp.)
 accensione a sparo
 Auto d'epoca (11 risp.)
 30 km/h
 Altre news... (43 risp.)
 ciao a tutti, mi chiamo massimo na...
 Presentazioni e censimento (12 risp.)
 robotaxi
 Mondo Auto (1 risp.)
 airbus car europe
 Altre news... (0 risp.)
 tesla: i complottisti hanno ragion...
 Mondo Auto (131 risp.)
 preventivo pergola fotovoltaica pe...
 Ambiente (34 risp.)
 e questo transalp storico ?
 Mondo Moto (45 risp.)
 mario "rostro" bertola
 In pista (6 risp.)
 nick85
 Presentazioni e censimento (49 risp.)
 auto elettrica... questa novita'
 Mondo Auto (120 risp.)
 ci vuole fortuna!!
 ilPistone viaggiatore (2 risp.)
 bmw insiste a far freni di merda
 Richiami (0 risp.)
 l'auto elettrica analizzata seriam...
 Mondo Auto (7 risp.)
 aprilia pegaso 650 tuscany tibet
 Mondo Moto (4 risp.)
 5^ moto in 3 anni: yamaha tracer 7...
 Mondo Moto (17 risp.)
 yamaha mt-03 - 2007
 Mondo Moto (8 risp.)
 dubbio attestato di rischio
 Mondo Auto (14 risp.)
 iaescortsmap
 Mondo Auto (0 risp.)
 tt mk1 by ares performance
 Tuning (22 risp.)
 prove rivista "auto" - q...
 Mondo Auto (33 risp.)
 ma perché ?!?
 Mondo Auto (1 risp.)
 amarcord
 Raduni (13 risp.)
 riflessioni motociclistico-legisla...
 Mondo Moto (34 risp.)
 oltre oneri finanziari
 Mondo Auto (5 risp.)
 totomoto 2024
 Mondo Moto (225 risp.)
 anto14 - il ritorno
 Presentazioni e censimento (71 risp.)
 toyota corolla ts gr sport
 Mondo Auto (45 risp.)
 test tesla 3 dual motor
 Test su strada (88 risp.)
 van e buoi dei paesi tuoi
 Mondo Auto (9 risp.)
 ricarica clima = 200 euro
 Service (15 risp.)
 ibridizzazione legale di un vecchi...
 Ambiente (0 risp.)
 3000km in 3 giorno col fiat ducato
 Test su strada (138 risp.)
 l'ho rifatto
 Mondo Moto (22 risp.)
 bugatti tourbillon 2026
 Altre news... (9 risp.)
 astoria, new york
 Mondo Moto (45 risp.)
 milano in diesel
 Mondo Auto (12 risp.)
 l'importante è avere una bmw
 Mondo Auto (1 risp.)
 amo i tedeschi
 Mondo Auto (1 risp.)
 superbollo agli sgoccioli
 Altre news... (21 risp.)
 nuova ergonomia
 Altre news... (2 risp.)
 e in mezzo a tante auto storiche &...
 Auto d'epoca (16 risp.)
 traffico sulle autostrade svizzere
 Mondo Moto (1 risp.)
 tesal model 3 rwd vs model y rwd
 Sondaggi (211 risp.)
 noleggio breve stelvio veloce my23
 Test su strada (46 risp.)
 aumenti telepass
 Mondo Auto (20 risp.)
 nuove regole autovelox
 Difendersi dalle multe ingiuste (3 risp.)
 parte la class action italiana con...
 Mondo Auto (6 risp.)
 mauring
 Presentazioni e censimento (79 risp.)
 emi
 Presentazioni e censimento (2 risp.)

+  ilPistone.com
|-+  Motori
| |-+  Mondo Auto
| | |-+  AUTOCAR: Alfa 8C, BMW 6 e Mercedes CLS
Pagine: [1] Vai Giù Stampa
   AUTOCAR: Alfa 8C, BMW 6 e Mercedes CLS   Vai Giù Vai Su Le News Indice del forum
HansMuller
Ottobre 06, 2003, 23:51:11 pm
Visitatore, , posts
Divertente commento al vetriolo sul lancio della nuova BMW serie 6 in confronto alla nuova Mercedes cls.

Interessante invece il confronto tra il lancio riportato in sordina da AM&S  della Alfa 8C e quello messo in prima pagina da Autocar.

Other entertaining moments included the rather low-key launch of the new BMW6-series. It was almost as if they knew what the world was thinking before the sheet of shame was removed. I think someone in row eight uttered a murmur of approval, but mostly it was greeted with deafening silence.
This was in stark contrast to the bursts of applause that greeted the Mercedes CLS, Stuttgart's effortlessly graceful rival for the new 6-series.

THE BIG, FAST, REAR-DRIVE ALFA RETURNS
Alfa shocked everyone at Frankfurt with its 8C super car. Not surprising considering it looks like this, has a 41Obhp V8 driving the rear wheels, does 192mph and goes on sale in 2005.
Email  Loggato 
   Re:AUTOCAR: Alfa 8C, BMW 6 e Mercedes CLS   Vai Giù Vai Su Le News Indice del forum
monnezza
Ottobre 07, 2003, 00:24:46 am
Visitatore, , posts
Divertente commento al vetriolo sul lancio della nuova BMW serie 6 in confronto alla nuova Mercedes cls.

Interessante invece il confronto tra il lancio riportato in sordina da AM&S  della Alfa 8C e quello messo in prima pagina da Autocar.

Other entertaining moments included the rather low-key launch of the new BMW6-series. It was almost as if they knew what the world was thinking before the sheet of shame was removed. I think someone in row eight uttered a murmur of approval, but mostly it was greeted with deafening silence.
This was in stark contrast to the bursts of applause that greeted the Mercedes CLS, Stuttgart's effortlessly graceful rival for the new 6-series.

THE BIG, FAST, REAR-DRIVE ALFA RETURNS
Alfa shocked everyone at Frankfurt with its 8C super car. Not surprising considering it looks like this, has a 41Obhp V8 driving the rear wheels, does 192mph and goes on sale in 2005.

Ma quanta attenzione hanno dato a quel manichino della 8c e quanto poca alla Fulvia.
CHe la cls richiamasse piu' attenzione da parte dei media era chiaro..
Email  Loggato 
   lancia fulvia   Vai Giù Vai Su Le News Indice del forum
HansMuller
Ottobre 07, 2003, 00:42:37 am
Visitatore, , posts
Hai ragione, ma Autocar aveva anche parlato bene della Lancia Fulvia. Ho scannerizzato velocemente un'altra parte della rivista:

The Alfa 8C Competizione on our cover was deeply admired by most people,
though I did hear a few design types say it seemed a little raw - in a way the previous
Alfa Brera was not. Seat's Altea drew admirers, and most agreed Volvo's new
S40 was 'a compact big car', as described.
Most beautiful of all, for my money, was Lancia's exquisite Fulvia, but because it draws influence from the Fulvia coupe of the '60s and '70s, people will seek to criticise it for being a 'retro' car, whatever that is. Only one question has ever mattered in a case like this: is the world a better place with this lovely little car in it? My resounding yes grew louder when I learned that
the car was Fiat Barchetta-based (thus decently engineered and nice to drive) and could be built in volumes up to 5000 a year by the coachbuilder Maggiora. The Fulvia was accompanied on its turntable by an Italian model who broke one of my personal records. It was the first time in
three decades of motor shows that I felt a model actually enhanced the car, and helped me better understand its purpose and positioning. Not at all beautiful, in my book, were Audi's expensive-looking concept cars, the new-at-Frankfurt Le Mans and the previously seen Nuvolari. Taken together, they hinted at BMW's 'flame surfacing' in their flanks, but when I asked Pischetsrieder if this were true, he said'no' with such force that I thought he was going to have my cup of coffee repossessed.
Over at Citroen, I deeply admired Mark Lloyd's lovely C-Airlounge concept ? not just for its many refinements, like dragslashing pop-up vortex generators on the rear body and innovative mood lighting inside, but also the fact that Citroen continues to 'own' and polish the concept of the
big, comfortable, supple-riding luxury Citroen in the old CX mould. The company will reveal a production car like this as its full-sized C6 late next year, and the Airlounge whets my appetite all the more.
Just by the way, the new Citroen C2 became a leading contender for my favourite sub-B hatch, perhaps at the expense of the Ford Ka and even though I haven't driven it. It's simple, bright, stylish
and above all, cheap to buy and operate. Citroen's Julian Leyton tells me the new llObhp VTR version is classified only in insurance group 6, a serious inducement to young owners.
Email  Loggato 
Pagine: [1] Vai Su Stampa 
Salta a:  

Powered by MySQL Powered by PHP ilPistone.com | Powered by SMF 1.0.2.
© 2001-2004, Lewis Media. All Rights Reserved.
XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
Pagina creata in 0.216 secondi con 24 queries.