|
1278 Visitatori + 1 Utente = 1279
alura
|
|
Pagine: [1] 2
|
|
|
Madbob |
Don?t think you are, know you are |
|
Novembre 25, 2004, 18:20:57 pm |
Staff, V12, 23720 posts |
|
La casa tedesca come da tradizione propore la versione a 3 volumi della compatta di successo Golf. Rispetto alla precedente, dalla media da cui nasce, riceve pari pari il frontale, mentre la coda è stata allungata di molto, con un taglio portiera posteriore che ricorda l'ammiraglia di casa Phaeton.
Dalle immagini sembra essere anche molto lunga, azzardiamo un lunghezza speriore 4 metri e mezzo. Fonte km77.com http://www.km77.com/marcas/volkswagen/bora_05/0primera/texto.asp« Ultima modifica: Novembre 26, 2004, 11:02:36 am da alura »
|
|
Quando do la mano ad un milanista, dopo me la lavo, quando la do ad uno juventino, dopo mi conto le dita
|
|
Loggato
|
|
|
monnezza |
|
|
Novembre 25, 2004, 18:41:51 pm |
Visitatore, , posts |
|
|
Loggato
|
|
|
Madbob |
Don?t think you are, know you are |
|
Novembre 25, 2004, 20:53:57 pm |
Staff, V12, 23720 posts |
|
il muso è diverso.
Ma sono photoshop?
|
|
Quando do la mano ad un milanista, dopo me la lavo, quando la do ad uno juventino, dopo mi conto le dita
|
|
Loggato
|
|
|
alberto |
|
|
Novembre 25, 2004, 22:02:17 pm |
Visitatore, , posts |
|
|
Loggato
|
|
|
Cizu |
solo lo stolto pensa, perche' il saggio già sa |
|
Novembre 26, 2004, 09:55:22 am |
Utente standard, V12, 6982 posts |
|
ancora quella porcheria del V5 ci mettono?
|
|
|
|
|
Phormula |
|
|
Novembre 29, 2004, 14:37:30 pm |
Visitatore, , posts |
|
Ecco il punto di vista degli americani. VW's Next Wave From Motor Trend Magazine:
As sales and profits have been hit hard in the U.S. by the weak dollar, Volkswagen is fighting back by introducing a fleet of new cars over the next 18 months. The 2006 Jetta and Passats arrive next year, and the 2007 Gen V Golf hits in late 2006. All are critically important models for the company?s U.S. operation as VW chief Bernd Pischetsrieder moves to slash costs by $2.6 billion over the next two years. Styling upgrades aside, the most notable change is the Passats move to a platform that shares many components with the new Golf. That means transverse engines instead of the longitudinal powertrains of the current car and big cost savings as combined Passat/Jetta sales should top one million units a year.
PASSAT Launches fall 2005 on a stretched Golf/Jetta platform, codenamed PQ46, with a longer wheelbase and shorter overhangs than on the current car. Sheetmetal is conservative, but elegant (make sure to look at the taut surfacing with character lines running horizontally, above the door handles and above the rocker panels. A prominent trunklid hints at subtle Bangle-esque influences. The costly W8 engine is gone, and the 1.8-liter turbocharged five-valve four will be replaced with the 200 horsepower FSI (fuel stratified injection) turbocharged 2.0-liter four valve that makes it debut in the new GTI. The 2.8-liter V-6 probably will be replaced with a 3.0-liter, and the upcoming 3.6-liter VR6 will be the top engine.
GOLF R32 America so loved the 240-horse Golf R32, VW built a special extra batch of 5000 cars to meet demand. So it?s reasonable to expect that Wolfsburg will set aside at least 5000 of the new R32 for the United States. The Gen-V Golf must make at least 300 horsepower and will do so with the help of twin-turbochargers. The R32 will play upmarket as a grand-touring hatch to free the new GTI to become a more affordable hot hatch. As before the R32 engine drives through VW?s 4motion AWD system, but this time via a quick-shifting DSG double-clutch six-speed transmission. Expect 0 to 60 in under six seconds and 155 mph from this pocket rocket.
JETTA The new, bigger Jetta, to be built in VW?s Mexico plant, which also will supply European-market Bora versions, is unleased in March. It has a more rounded C-pillar, a blackout B-pillar, and a slanted side molding. The ancient 2.0-liter four will be replaced with a new base engine. The other new engine is Passat?s new 200-horse, 2.0-liter FSI turbo four, and the 3.6-liter VR6 version will be a North American-market-only model.
|
|
|
|
Loggato
|
|
|
tommy |
|
|
Gennaio 29, 2005, 17:17:58 pm |
Utente standard, V12, 1022 posts |
|
effettivamente è belloccia...meglio di bora..il frontale con quelle tre bocche mi piace tanto..peccato che sul golf sia diverso...mi aspetto un gran bagagliao..cmq questa tipologia di vettura è un po passato..in italia nn venderà granchè i giovani preferiscono la golf e i maturi 20.000 e più nn li spendono in un auto media
|
|
|
|
|
Abarth |
|
|
Maggio 13, 2005, 14:51:40 pm |
Utente standard, L4, 102 posts |
|
Non è male. Le luci anteriori sembrano quelle della golf V.
|
|
Se una persona non ha più sogni, non ha più alcuna ragione di vivere. Sognare è necessario, anche se nel sogno va intravista la realtà. Per me è uno dei principi della vita. (Ayrton Senna)
|
|
|
Ares |
Fairies wear boots, you gotta believe me! |
|
Maggio 13, 2005, 19:29:11 pm |
Utente standard, V12, 4990 posts |
|
le luci anteriori SONO quelle della Golf V
|
|
|
|
|
Pagine: [1] 2
|
|
|
|