|
364 Visitatori + 1 Utente = 365
Homer
|
|
Pagine: [1]
|
|
|
RS |
|
|
Luglio 28, 2007, 10:44:30 am |
Utente standard, V12, 684 posts |
|
|
Loggato
|
|
|
RS |
|
|
Luglio 28, 2007, 14:39:29 pm |
Utente standard, V12, 684 posts |
|
For those of you who haven't read this review, basically Autocar said that they found the RS4 to have slightly more kick and response from it's engine though the M3's was slightly better closer to the red line. The RS4 also had the better steering feel where as they thought the M3's steering to be lacking in feel leaving them with little impression as to what the front wheels were doing (sounds like a role reversal to me from a few years ago, ). The RS4 also have the better gear change and clutch action and was also the one which give the most confidence when pushed down a unfamiliar road (haven't we all not been saying as much to BMW owners for years now ). The RS4 lost out to the M3 on ride quality, this was a hollow victory because though the RS4's ride was a little firmer it wasn't uncomfortable and it was the one which had more control over undulations (again this sounds like another role reversal) making it the more enjoyable drive.
Though all of the above were only won by the slightest of margins but when combined to together, especially with the fact the Audi was the more practical buy and the more aggressive looking, the win was a landslide. It isolation the new M3 is an amazing piece of kit but it's not the major improvement that so many people expected and as proven, not an improvement over the aging RS4.
|
|
|
|
Loggato
|
|
|
Miki Biasion |
|
|
Luglio 28, 2007, 15:00:01 pm |
Utente standard, V12, 42086 posts |
|
Azzolina! Non mi stupisce quanto dicono riguardo il cambio, ma per lo sterzo si... sono curioso di leggere il parere di Evo UK
|
|
"Preferire un cambio robotizzato ad un cambio manuale è come preferire una donna virtuale a Monica Bellucci in carne e ossa"
|
|
Loggato
|
|
|
kawazeta77 |
Ne facessero ancora |
|
Luglio 29, 2007, 09:15:10 am |
Utente standard, V8, 423 posts |
|
non so bene i dati dei motori ma di solito gli M girano a regimi da moto quindi non stupisce che sotto giri meno di altri....
per lo sterzo però...boh
ma non c'è l'active steering sulla M?...o Bmw lo sta abbandonando....ne parlavano tanto bene riviste e tv
|
|
Se Sei Incerto Tieni Aperto Volvo V70 d5 Bravo Emotion 150cv Kawasaki Z750 Vespa ET4 150 ------27-------
|
|
|
kaos |
In principio era tenebra,girò la chiave e luce fu. |
|
Luglio 30, 2007, 10:31:01 am |
Staff, V12, 32956 posts |
|
no, tutte le M hanno sempre sterzo idraulico classico, niente active steering, proprio per incrementare il feeling e avere meno filtraggio elettronico...
|
|
Ecco là vedo mio padre. Ecco là vedo mia madre le mie sorelle e i miei fratelli. Ecco là vedo tutti i miei parenti defunti dal principio alla fine. Ecco ora chiamano me, mi invitano a prendere posto nelle sale del Valhalla dove l'impavido può vivere per sempre.
|
|
|
stella |
|
|
Luglio 30, 2007, 10:58:47 am |
Visitatore, , posts |
|
|
Loggato
|
|
|
WaltTT |
|
|
Luglio 30, 2007, 17:18:00 pm |
Visitatore, , posts |
|
|
Loggato
|
|
|
J. C. |
I'm doing my bit for global warming. |
|
Luglio 30, 2007, 17:24:29 pm |
Global Moderator, V12, 12792 posts |
|
|
|
...bisogna quindi insegnare a governare con la persuasione e il ragionamento, senza mai ricorrere al terrore ed alla superstizione... ------------- SATOR AREPO TENET OPERA ROTAS ------------- Perché gli squali non attaccano gli avvocati? Cortesia professionale...
|
|
|
Pagine: [1]
|
|
|
|