|
1238 Visitatori + 0 Utenti = 1238
|
|
Pagine: [1] 2
|
|
|
am1 |
|
|
Ottobre 09, 2007, 19:43:07 pm |
Utente standard, V12, 33886 posts |
|
thanks worldcarfans Audi's answer to Mercedes' CLS four-door coupe has hit the road in mule form. At first glance it is clear to see this Audi A7 mule is wearing a slightly modified front end of an A6 combined with an A8 body. Closer inspection reveals the Frankenstein nature of this mule with a shortened trunk and a rear bumper which is hiding a new exhaust system. Back in March during the Geneva Motor Show, Audi officials stated their intent to double the model lineup by 2015 and confirmed a few of the early ones such as the Q5 and A7 as well as another smaller SUV yet to be named. Hoping to target customers looking for a vehicle with a sleek coupe appearance yet four-door function, the Audi A7 will naturally be positioned between the A6 and A8 using Audi's new “one size fits all” MLP (Modular Long Platform) first debuting in the Audi A5 and more recently the new A4. However, the A7 version of the MLP also sets the basis for the next generation A6 as well. Just like the A4/A5, the A6 and A7 will receive a new steering rack, multi-link suspension and rear-biased quattro all-wheel-drive in an effort to combat the notorious understeer characteristics of the previous generations. Audi knows its' cars need to perform better dynamically in order to compete with BMW and Mercedes. The A7 is expected to debut as a design concept in early 2008 and market debut at Frankfurt 2009. Much like the A8, the A7 will get the entry level V6 and V8 petrol and diesel engines and then non-aspirated 309 kW (420 hp) Lambo V10 in the S7 and 426 kW (580 bhp) bi-turbo V10 from the RS6 in the RS7.
|
|
|
|
|
baranzo |
Nothing's as it seems! |
|
Ottobre 09, 2007, 20:07:59 pm |
Global Moderator, V12, 27239 posts |
|
dopo il successo della CLS era inevitabile.
|
|
“La guerra è pace, la libertà è schiavitù, l'ignoranza è forza.” (G. Orwell, 1984)
|
|
|
THE KAISER |
|
|
Ottobre 09, 2007, 22:41:04 pm |
Staff, V12, 37777 posts |
|
è attendibile il cgi? bello!!
|
|
Nessun vento è favorevole per chi non sa dove andare, ma per noi che sappiamo, anche la brezza sarà preziosa.
|
|
|
MRC |
|
|
Ottobre 10, 2007, 09:36:05 am |
Utente standard, V12, 19993 posts |
|
decisamente più bella della CLS, se rimane così, ma forse migliorerà pure rispetto al CG
|
|
|
|
|
flower |
|
|
Ottobre 10, 2007, 12:08:14 pm |
Utente standard, V12, 6516 posts |
|
...questo sta ad indicare solo una cosa... che Mercedes questa votla è arrivata prima degli altri... e,con la CLS,ha creato un nuovo segmento.
|
|
...perchè solo coloro che sono abbastanza folli da pensare di poter cambiare il mondo...lo cambiano davvero
|
|
|
Loggato
|
|
|
Loggato
|
|
|
Miki Biasion |
|
|
Ottobre 10, 2007, 12:44:05 pm |
Utente standard, V12, 42086 posts |
|
Quella che invece montava la ruota di scorta sopra il bagagliaio era la P4 o sbaglio? qual'era? Ho cercato alcuni modelli su google ma non l'ho trovata, non ricordo proprio il nome
|
|
"Preferire un cambio robotizzato ad un cambio manuale è come preferire una donna virtuale a Monica Bellucci in carne e ossa"
|
|
Loggato
|
|
|
Miki Biasion |
|
|
Ottobre 10, 2007, 12:48:33 pm |
Utente standard, V12, 42086 posts |
|
Era la successiva P6, che montava un due litri ed un 3,5 V8. A Milano ne circolavano molte, in genere verdi o marroni, qualcuna bianca.
Hai ragione eccola
|
|
"Preferire un cambio robotizzato ad un cambio manuale è come preferire una donna virtuale a Monica Bellucci in carne e ossa"
|
|
Loggato
|
|
|
Pagine: [1] 2
|
|
|
|