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tappo |
when the dream comes true |
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Febbraio 07, 2008, 20:13:49 pm |
Utente standard, V12, 14584 posts |
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La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona, la pratica è quando tutto funziona ma non si sa come; spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perchè.
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tappo |
when the dream comes true |
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Febbraio 07, 2008, 20:20:36 pm |
Utente standard, V12, 14584 posts |
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Molto bella davvero, anche se la coda mi lascia perplesso assai, in bianco è troppo "massiccia".
la coda della 997 turbo è proprio strana di sua, molto massiccia, in qualsiasi colore la vedi
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La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona, la pratica è quando tutto funziona ma non si sa come; spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perchè.
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fataturbina |
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Febbraio 08, 2008, 19:56:22 pm |
Utente standard, V12, 1610 posts |
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oggi a Trieste girava una 911 4S arancione con i cerchi neri a 5 razze. fantastica!!
un colore che raramente si trova su una teutonica comprata nel Belpaese. e non era un metallizzato tipo la Nissan Z, era intenso!!
purtroppo ero in moto e non sono riuscito ad immortalarla
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Una volta andai in un paesino di montagna in centro Sardegna... mettiamo che abbia visto 70 auto, 25 erano Panda 4x4, era assurdo... pareva un raduno.
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Loggato
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SUBARUAIMONT |
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Febbraio 09, 2008, 00:38:20 am |
Utente standard, V12, 18123 posts |
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E questa? E' stata presentata 2 anni fa al Frankfurt International Motor Show
Specifications
Engine V10 Power 670 hp / (492kW) at 8,100 rpm Max. torque 640 Nm (472 ft-lb) at 5,800 rpm
Performance
Top speed > 345 km/h (214 mph) 0 - 100 km/h (0 – 62 mph) est. 3.4 s
Features
Engine Stage 1 - Price: Power increase to 670 hp/640 Nm (472 ft-lb), V-max > 345 km/h (214mph) Modified intake system High flow air filters ECU recalibration New header catalytic converters New sports exhaust system with electronic programmable butterfly-valve control (available in 2 different sound levels). This cat-back performance exhaust system was developed on the dyno. The result is a power increase of 19 kW (25 hp) and a 30 Nm (22 ft-lb) increase in torque. A deep sonorous tone and a weight reduction of 18 kg (40 lb) are additional benefits of this stainless steel exhaust system. Vehicle will be tested on dynamometer.
Engine Stage 2 Power increase to 715 hp/660 Nm (487 ft-lb), V-max > 355 km/h (221 mph) Modified intake system High flow air filters ECU recalibration Modified cylinder heads New exhaust headers New header catalytic converters New sports exhaust system with electronic programmable butterfly-valve control (available in 2 different sound levels). This cat-back performance exhaust system was developed on the dyno. The result is a power increase of 19 kW (25 hp) and a 30 Nm (22 ft-lb) increase in torque. A deep sonorous tone and a weight reduction of 18 kg (40 lb) are additional benefits of this stainless steel exhaust system. Vehicle will be tested on dynamometer.
Engine Stage 3 Power increase to 770 hp/690 Nm (509 ft-lb), V-max > 365 km/h (227 mph) 6.0 Ltr. engine block 4 new camshafts in exchange 10 new 6.0 Ltr. pistons Modified intake system High flow air filters ECU recalibration Modified cylinder heads New exhaust headers New header catalytic converters New sports exhaust system with electronic programmable butterfly-valve control (available in 2 different sound levels). This cat-back performance exhaust system was developed on the dyno. The result is a power increase of 19 kW (25 hp) and a 30 Nm (22 ft-lb) increase in torque. A deep sonorous tone and a weight reduction of 18 kg (40 lb) are additional benefits of this stainless steel exhaust system. Vehicle will be tested on dynamometer
Suspension
The 3-way adjustable edo/KW Competition shock absorbers and sports suspension systems are designed for motorsports. For our 3-way adjustable shock absorbers we employ gas mono-tube shocks that are adjustable for compression and rebound (separate adjustments for low-/high- speed compression damping) and that feature a remote oil reservoir. The damping forces can be adjusted individually. Optionally we offer an electro-hydraulic nose lift system.
Brakes
edo competition high-performance brake pad set for ceramic rotors
Wheels
New wheel design: Set of 18 in. forged wheels with Michelin Pilot Sport Cup Front: 265/35 18, Rear: 345/35 18, with polished stainless steel outer rims and forged high strength aluminium inner rims
Aerodynamics
Carbon-fiber rear wing profile produces downforce for increased stability
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La cosa più bella che può fare un uomo vestito è guidare di traverso (Miky Biasion)
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